dilluns, 10 de desembre del 2012

Renovar-se o ...

Donat que poc a poc vaig tenint més temps, les petites ja es van fent més grans i com puc m'organitzo per a poder tenir temps per a fer allò que més m'agrada, que és cosir i crear!!!

Així que em renovo, poso a lloc les idees i vaig fent cosetes.

Tal i com està la situació un s'ha de reinventar i renovar el bloc, la marca i allò que faig em dóna sortida i m'ajuda a passar la situació d'una manera més dolça.

Per començar me apuntat al Amic Invisible que ha organitzat la Pantigana al seu blog.

Quins nervis....

Ja tinc pensats els regalets, bé, els tinc mig fets, poc a poc vaig enllestint cosetes que tinc encàrrecs i també els haig d'entregar!!!


Ara sols em manca cosir, cosir i... cosir, hehehehe

3 comentaris:

Apañás ha dit...

Ya he recibido el regalo de AI, de mi niña. Precioso, para ir bien calentita. Y el abecedario de plastilina...genial...aun no le he hecho la plastilina casera, pero Ángela no suelta el block....jejeje.
Muchas gracias Nuria.
Isabell.

Amaika ha dit...

Hola, no sabia que eras tu!! Mi hijo tambien recibio el regalo,la bufanda era para mi? Creo q ponia mi nombre. Q tl tu nina? Espero q bien.
Un abrazo, Amaia

La Pantigana ha dit...

cuando publiques tus regalos recibidos, avísame para incluirlos en el recopilatorio.
Gracias por participar