dilluns, 14 de gener del 2013

AI de La Pantingana

Fa temps que tinc pendent aquesta entrada i com sempre a l'últim moment, m'ho recorden! Gràcies!

Han estat uns dies intensos plens de virus, i encara continuen, anades i tornades a l'hospital, al CAP, metges varis....

Per sort ja tenim a una de les cuques practicament recuperades i avui, per fi després de setmanes i fins i tot algún mes, ha anat a l'escola!

La petita encara esta fluixeta i poc a poc es va recuperant!

Que té a veure tot això am l' AI? Doncs molt! No he pogut fer tot el que m'hauria agradat a temps perquè així que arribava a casa de treballar, les cuques em reclamaven al 200%, fins i tot a la nit, vaja que sopava en 10 minuts.

Total que vaig fer uns colls bufandes per a les mamis i per als peques uns abecedaris plastificats per a fer amb plastilines, molt poc. I ara que ja em deixen més lliures he pogut fer alguns altres detallets que encara no puc desvelar.

Que puc dir de les nostres AI? Aix, he tingut la sort que Juntitos li ha fet un Coll, un gorro i un titella de dit d'Elefant per a la meva filla gran. Li va encantar i avui el seu primer dia d'escola, ha portat tota cofoia el seu titella, i es que són la classe dels Elefants!!!

I per a la petita un tresor en forma de nina, i quina nina, amb el seu bebé penjat en una babdolera!, sols fa que portar-la amunt i avall amb el cotxet!!!

Gràcies per aquesta experiència tan enriquidora, esperem que hi hagi una segona menys accidentada!












3 comentaris:

La Pantigana ha dit...

Esa muñeca es una preciosidad con ese pelo y su bebé para portearlo.

De Juntitos, con las manos que tiene, no esperaba menos... qué chulada

Enhorabuena y gracias por participar

Amaika ha dit...

Me alegro de que os encontreis mejor!
Un abrazo

con m de... ha dit...

Qué sorpresa tan grata! Que bonito ver a tu txiki con la muñeca que con tanto cariño hice. Esa imagen compensa todas las horas invertidas. Gracias. Me alegro de que esteis mejor.
Animo eta muxu bat.